zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Korçë, Albanië van werkvakantie-albanie - WaarBenJij.nu zaterdag 2 augustus - Reisverslag uit Korçë, Albanië van werkvakantie-albanie - WaarBenJij.nu

zaterdag 2 augustus

Door: karin vd b en ilona

03 Augustus 2014 | Albanië, Korçë

Na een nachtje slapen was het zaterdag. Deze dag hebben we rond 8 uur ontbeten met zn allen. Rond 9 uur zijn we met eduard en joni (Nederlands zendelings gezin dat al zes jaar in Albanië woont) vertrokken naar pojan. Daar hebben we ons project bekeken en hebben we overlegd wat de bouw volgorde gaat worden. Daarna hebben we bij eduard en joni thuis de planning doorgenomen voor de komende week en wat de groep verwachtte en wil deze twee weken. Hierna hebben we gelunchd thuis. S middags heeft er een groep gezwommen en een deel heeft gewandeld in de stad. S avonds zijn we met eduard, joni en de kids van hen (jesse, tirza en daan) uiteten geweest. We hebben heerlijk gegeten in een vijf sterren restaurant wat qua prijs nog niet in de buurt komt van in Nederland een twee sterren restaurant. Alles is hier veel goedkoper. Zo is bier ongeveer 70 cent en een cola 1 euro. Na het eten zijn we terug gegaan naar huis. Daar heeft een groepje spelletjes gedaan en een groepje van vijf is naar het skycafe geweest of even iets te drinken. Toen iedereen weer terug was hebben we nog even geklets met de engelsen die ook in ons huis slapen ( tot zondag). Daarna zijn we allemaal lekker gaan slapen.