Vertek en aankomst - Reisverslag uit Korçë, Albanië van werkvakantie-albanie - WaarBenJij.nu Vertek en aankomst - Reisverslag uit Korçë, Albanië van werkvakantie-albanie - WaarBenJij.nu

Vertek en aankomst

Door: Robin

01 Augustus 2014 | Albanië, Korçë

Al vroeg in de ochtend was een groep van familie en vrienden verzameld om ons uit te zwaaien bij het Hervormd Centrum. Na alles in het busje te hebben gepakt en afscheid te hebben genomen vertrokken we richting schiphol. Na een gezellige en voorspoedige reis begon het wachten voor vertrek. Met onze chauffeurs en Gerrit Kobes nog een kop koffie kunnen drinken waarna we ook van hun afscheid moesten nemen omdat wij onze koffers in moesten leveren en door de douane naar de gate gingen. Omdat het vliegtuig wat vertraging had moesten we hier nog een uurtje extra wachten. Rond kwart voor 3 zaten we eindelijk in de lucht en na een rustige en goede vlucht zijn we geland in Orchid, Macedonië. Een groot contrast met schiphol waar het een drukte was. Hier waren wij het enige vliegtuig en is de landingsbaan naast een weiland waar de koeien op enkele meters staan. Op het vliegveld stonden de taxi's te wachten om ons naar Korce te brengen. Bij de grens met Albanië nog een paar douane ambtenaren omgekocht om de doorgang wat te versnellen. Rond 8 uur kwamen we aan bij ons verblijf waar de mensen die er al waren ons warm welkom heetten en al snel een lekkere maaltijd voor ons klaar hadden.

We hebben maar op een paar plekken Internet maar proberen volgende verslagjes snel te plaatsen.

• 03 Augustus 2014 - 16:15

Geke, Ruth, Janneke En Sander:

Hallo Albanië gangers/werkers,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en leuk zijn ontvangen.
    We wensen jullie een fijne tijd daar en veel klusplezier:)!
    We zijn erg benieuwd naar jullie volgende reisverslag qua belevingen!

Liefs van Geke, Ruth, Janneke en Sander